Ahlan Wasahlan ya All..........


Isnin, 23 Ogos 2010

perasaanku berubah...

Aku tidak tahu bla ini bley terjadi padaku.... aku mula merindui kucyed. tidak tahu mengapa? aku benci akan perasaan ini.... tapi entah...ish, geramnya................aku tidak tahu mau buat apa....

Jadi, oleh kerana perasaan ini membendung di darah mudaku....aku berkongsi dengan kawan rapatku... Raf. Nasib baik dia jenis yang open ja.... klu tidak...? hui... mati aku...

Raf, mula pandai mengusikku dengan kucyed. tapi aku menyuruhnya supaya menyimpan rahsia itu sebaiknya. raf akur. sekarang, aku mula untuk mencuba membuang perasaan ini. tapi, dia makin bertambah pula....

Akhirnya dalam masa sebulan perasaan ku mulai hilang. tetapi, tiba2 ahli kupulanku yang lain telah mendapat tahu rahsia ini. owh, kali ini ia bukan rahsia lagi. habis aku diusik. makin diusi, makin bertambah rindu pula aku pada kucyed. tapi aku tahu, dia mempunyai banyak perbezaan dengan ku......... Rupanya kacak dan perangainya baik... Aku, rupapun tiada hati tak cukup baik....

Daripada aku menunggu yang tak pasti.... dan kecewa kerna tidak dapat memiliki....lebih baik aku fikir benda lain....kan? tak gtu? hehe

Cuma masalahnya sekarang , aku btul2 tdk dpt melupakan dia.... mudah-mudahan Allah melindungiku dari sebarang maksiat mahupun dugaan... Amin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.