Ahlan Wasahlan ya All..........


Isnin, 30 Ogos 2010

Persamaanku dengan kucyed....

Ya, dia memang berbaza dgn aku..... aku ni open-minded, emo and buat apa yang aku suka.. Dia? skema, ikut peraturan and jaga kelakuan....

Adoyai....boleh kami ni dikatakan pasangan ideal?? bolehka?

Tiba2 kwnku m'buka isu.....

katanya aku ni suka novel,kucyed pun begitu.... Ya, memang aku suka novel.....betulka kucyed suka novel? ntah betul tau tidak makcik sorang ni....

Katanya lagi aku suka makan benda masin, kucyed pun. ek eleh.... makcik sorang ni pandai2 ko buat hipotesis eh?

tapi betul gak tu kan...? betullah kwn aku ni suma nak buat aku perasan.... hei teruk ni!!! tak boleh! aku sedang dalam proses melupakan dan melupuskan bukan proses merindui dan terus menyayangi....No way!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.