Ahlan Wasahlan ya All..........


Ahad, 22 Ogos 2010

Marah...

Marah. itu perasaanku. Kucyed. kenapa selalunya kami(kumpulan aku) selalu dipersalahkan? Cikgu selalu marah kami bila kami bising. tapi, bila kucyed yang bising, pasti dia terselamat. geramnya!!!!!!!!!!

Nasib baik betul ko ya.Walaupun ini berlaku ktika aku masih form1. aku masih ingt tntg ni.

"hari ini ada BM. arh cikgu rosmah(bkn nma sbnr) ni dha lah garang m'bunuh. takut aku. Cikgu masuk. semua berdiri dan senyap. Kami belajar mengenai cerpen Diari seorang pengawas.Tiba2 cikgu menyoal kucyed. 'baiklah, kucyed sapa di dalam kelas yang paling bising?' semua kelas terdiam. ada yang merenung aku dan tersenyum-senyum. aku buat muka garang. Kucyed dari jauh juga tersenyum-senyum , melihat aku. 'Kuid' katanya. aku timing dia. dia melarikan matanya. 'Apa?' kata Cikgu Rosmah. 'Tidaklah cikgu, semua pun bising...' katanya. haha. "

Nampaknya, dia takut kat aku. ini yang aku suka ni... hahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.